Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

 

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
A ShineNails webáruház teljes kínálatát a www.shinenails.hu oldalon éred el. A népszerű és egyszerű elrendezésű kategóriákból kiválaszthatod a számodra érdekes termékcsoportokat, kattintás után elérhetőek a választott kategóriák. A termékcsoportokon belül lehetőséged van, még tovább szűkíteni a keresésedet. Miután kiválasztottál egy terméket, vagy készletet, kattints a „kosár” gombra. Ezzel elhelyezted a megvásárolni kívánt terméket a kosaradban. A rendelés leadásához menj a kosár oldalra, amit a képernyőd jobb oldalán, fent találsz meg. Add meg a rendelés leadásához szükséges adatokat és véglegesítsd rendelésed.

Hogyan tudok egyszerre több terméket is rendelni?
A kosaradba a rendszer automatikusan mindig csak 1db terméket helyez, de ezt a mennyiséget tudod növelni vagy csökkenteni, ha a „Kosár” gomb előtti számmezőbe beírod a kívánt darabszámot vagy a + és - jelekkel csökkented a darabszámot. Valamint a kosár oldalon is tudod a rendelésed véglegesítése előtt módosítani a mennyiségeket a + és – gombok segítségével.

 

Vásárolhatok-e körmös végzettség nélkül?

Igen. Mindenki vásárolhat ezekből a termékekből aki saját felhasználási céllal szeretne vásárolni. Kis- és nagykereket nem áll módunkban kiszolgálni.

 

Szükséges regisztrálnom a rendelésem leadásához?
Nem szükséges regisztrálni. A rendelésedkor elegendő csak a szállításhoz szükséges információkat megadnod, hogy tudjuk, hova küldjük neked a kiválasztott termékeket.


Honnan tudom, hogy a rendelésem megkaptátok?
Minden sikeres rendelésről egy automatikus e-mailt küldünk, amelyben visszaigazoljuk neked a rendelésed. Nézd át alaposan ezt a levelet, hiszen ebben szerepel minden termék és szállítási információ, amit megadtál a rendelésed leadásakor. Ha bármilyen eltérést tapasztalsz, keress minket bátran az informacio.shinenails@gmail.com e-mail címen!
 
Megrendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések
 
Milyen részletességgel kell megadnom a címem?
Nagyon fontos, hogy pontos címet adj meg, hiszen a futárszolgálatnak az általad megadott címet fogjuk átadni a kézbesítéshez. Segíthetsz a futárnak ha plusz információkat is megadsz. Pl.: milyen név van a kaputelefonra írva; vagy mi van a postaládára írva; stb.
Ha Foxpost csomagautomatába kéred a csomagodat akkor tájékozódj, melyik automata van a lakóhelyedhez, munkahelyedhez a legközelebb és válaszd ki a listából vagy keresd meg a térképen.

Megadhatok vezetékes telefonszámot is a rendelésemnél?
Igen,természetesen. Arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a futár ezen a számon fog keresni, ha kérdése van, vagy információt szeretne.
Foxpost automatába kért csomagok esetén javasoljuk, hogy mobil telefonszámot adj meg! Hiszen erre a telefonszámra fog nyitókódot küldeni a Foxpost futárszolgálat, ha a csomagod az automatába érkezett. 

Nem kérek cégnévre szóló számlát. Ebben az esetben is kötelező kitöltenem?
Nem szükséges. Csak abban az esetben adj meg számlázási címet, ha az eltér a szállítási címedtől, vagy egyéb cég/szervezet számára kéred azt.

Áfás számlát kapok a csomagommal?
Igen. A csomagodhoz mellékeljük a számlát, amelyben részletezve lesz az általad választott termékek nettó összértéke és a fizetendő végösszeg 27%-os ÁFÁ-val növelve. 

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok, fizethetek-e bankkártyával?
A Shinenails.hu webáruházból jelenleg kettő szállítási mód közül választhatsz:

1. Express One futárszolgálattal házhoz szállíts /kényelmesebb megoldás, bankkártyával vagy készpénzzel is tudsz fizetni/ (a rendelés leadását követő 1-2 munkanapon belül a futár az általad megadott címre kiszállítja) 
2. Foxpost csomagautomata /rugalmas átvétel, csak bankkártyával tudsz fizetni/ (országosan több mint 150 csomagautomatából, az általad megadott helyre érkezik a csomagod a rendelést leadását követő 1-2 munkanapon belül. Külső csomagautomatákból akár 0-24h között bármikor átveheted.)

 

Személyesen is át tudom venni a rendelt termékeket?
Igen. Személyesen szaküzletünkben 2119 Pécel, Rákos utca 29. van lehetőséged átvenni az általad kért termékeket. Itt minden átadás tételesen történik így lehetőséged további információt szerezni az általad választott termékekről, szükség esetén cserélni vagy kiegészíteni a csomagod.
Ugyan itt lehetőséged van díszcsomagolást is választani.
Üzletünkben is lehetőséged van bankkártyával fizetni.


Mennyi a szállítási határidő?
A szállítási határidő amennyiben minden termék raktáron van, garantált 1-2 munkanap.


A szállítási határidőt a rendelés leadásától kell számolni. E-mail-ben értesítést fogsz kapni tőlünk, hogy pontosan mikor adtuk át a választott futárszolgálatnak a csomagod. Pl.: Hétfő 12 óráig leadott rendelésed és minden termék raktáron van másnap (Kedden) már át is veheted a csomagodat. 


Időzíthetem a csomagom érkezését?
Igen, kérjük a megjegyzés rovatba tüntesd fel,ha a rendelésedet nema következő munkanapon szeretnéd átvenni. Foxpostos csomagok esetében az átvételre a csomagautomatába érkezéstől számított 3 nap állrendelkezésre. Ha ennél is később szeretnéd átvenni, jelezd nekünk a rendelés leadása előtt a megjegyzés rovatban.

Mennyibe kerül a szállítás?
10 000Ft feletti rendelési érték felett a szállítási költség 0Ft. Az aktuális szállítási díjakat a megrendelés oldalon is feltüntetjük, hogy azonnal lásd, milyen költséggel kell még számolnod.
Express One futárszolgálat szállítási költségei:

1. Utánvétes fizetési opció esetén: 1 290Ft
2. Előre utalással esetén:  1090
Ft

 Foxpost automatába kért csomagok szállítási költsége:

1. Utánvétes fizetés esetén: 690Ft

2. Előre utalás esetén: 890Ft

 

Szombaton és vasárnap is van kézbesítés?
Nincs. Az Express One futárszolgálat munkanapokon (hétfőtől péntekig), 8 és 17 óra között kézbesít. Természetesen amennyiben a szombati nap munkanap - pl.: munkanap áthelyezésekkor vagy nemzeti ünnepek miatti naptár eltolódások miatt -, akkor lehetséges a kézbesítés.
Foxpost automatába a csomagok szintén csak hétfőtől péntekig érkeznek de lehetőség van ezekben az automatákban a hétvégi átvételre  a megjelölt átvételi pont nyitvatartási idejében. 

Mi az a Foxpost és hogy működik?
A  nálunk megrendelt termékeket Magyarország teljes területén, több mint 150 átvételi ponton tudod átvenni, személyesen. Ha a rendelésednél megadtad a mobiltelefonszámod, akkor a Foxpost SMS értesítést fog küldeni a csomagod érkezési idejéről. Ezután személyesen el kell menjél a kiválasztott átvételi pontra (Foxpost automathoz) és átveheted a csomagod. Nem lesz szükség a megrendelés visszaigazolását kinyomtatnod, elég lesz nyitókód amit SMS-ben kaptál és ha utánvéttel kérted a csomagodat itt kell kifizetned bankkártyával és már haza is viheted a csomagod.


Mit írjak a Megjegyzés rovatba?
Ide célszerű olyan egyéb információkat megadnod, ami a futár vagy a mi munkánkat könnyíti. Pl: milyen név van a postaládára írva, vagy hogy ha a rendelésedet pár nappal később szeretnéd átvenni. Fontos, hogy a megjegyzés rovatba írt szöveged ne legyen túl hosszú, ha kérdésed vagy  hosszabb közlendőd van keress minket az informacio.shinenails@gmail.com e-mail címen vagy telefonon!


Hogyan tudok külföldről rendelni?
Külföldre jelenleg nem áll módunkban csomagot küldeni. Csak magyarországi átvétele van lehetőség.


Fizetéssel kapcsolatos kérdések
 

Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
A Shinenails.hu webáruházban jelenleg két féle fizetési mód közül tudsz választani.

1. Utánvételes fizetési mód: 

a) ebben az esetben a megrendelt terméket az Express One futárszolgálat munkatársa juttatja el a megadott címere. A csomagod ellenértékét, készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni.

b) ebben az esetben a megrendelt terméket az általad választott Foxpost automatában tudod átvenni. A csomagod ellenértékét, az automatánál tudod fizetni kizárólag bankkártyával.

2. Banki átutalási mód: ebben az esetben személyesen a bankodban vagy interneten, mobilbankod segítségével tudod a megrendelésed ellenértékét kifizetni.

Ha banki átutalást választod, akkor fontosnak tartjuk, hogy tartsd szem előtt, hogy a csomagod csak akkor tudjuk útnak indítani, ha a rendelésed teljes értéke megérkezett a számlánkra. Amint a csomagod tartalmát össze készítettük egy díjbekérőt küldünk számodra, az ebben szereplő ÁFÁ-val növelt FIZETENDŐ végösszeget kell átutalnod számunkra. Ehhez e-mailben fogunk pontos útmutatót is küldeni, hogy ezzel is megkönnyítsük dolgod. Nem kell mást tenned, mint a saját bankod internetes felületére belépsz, indítasz egy új forint átutalást a díjbekérőn szereplő bankszámla számra a Shine Nails Kft. nevére a fizetendő összeg átutalásával. Közlemény rovatba írd be a bekérőn szereplő azonosító számot, így tudjuk azonosítani a beérkezett összeget. Az összeg megérkezéséről hamarosan e-mailben fogunk tájékoztatni. Ezután a számla kiállításra kerül a rendelésleadásakor megadott számlázási információk alapján. Lezárjuk a csomagodat és útnak indítjuk hozzád. 

Hova utalhatom a rendelésem végösszegét?
A rendelésed véglegesítését követően e-mail-ben is elküldjük neked a szükséges banki adatokat, de innen is elérheted:

Bank neve: Budapest Bank Zrt.
Kedvezményezett: Shine Nails Kft.
Bankszámla: 10103843-57170500-01005009

 

Ne felejtsd el a csak akkor kezd meg az utalást ha már megérkezett a díjbekérő! 
Ennek oka: hogy minden igyekezünk ellenére előfordulhat hogy egy megrendelt termék még sem érhető el, hiszen az üzlet forgalma és a web áruház forgalma ugyan abból a készletből táplálkozik. Így ha egy vásárló az üzletben megvásárolja az adott terméket, lehet pár perces átfutási ideje ameddig lekerül a webáruház készletéről is. 

 
A webáruházban található termékekről 


Mit jelent: „a termék jelenleg nincs raktáron”?
Ilyen státuszú termék vagy szett választása esetében sajnos nem tudsz rendelni. Ez átmeneti készlethiány miatt fordulhat elő. Gyere, és nézz vissza pár nap múlva, mert a készleteinket folyamatosan pótoljuk és feltöltjük! Ha szeretnéd kérhetsz e-mailben tájékoztatást arról ha a termék az web áruházban újra elérhető lesz. 

Mennyi ideig várjak egy termék beérkezéséig a raktárba?
Ez több tényezőtől is függ, de rendszerint 1-2 munkanaptól legfeljebb 3-4 munkanapig is terjedhet egy-egy termék feltöltése.

 

További rendelkezéseket az általános Szerződési feltételekben olvashatod!